Splošni pogoji poslovanja

1.Splošno

Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu s predpisi s področja varstva potrošnikov, na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje.

S spletno trgovino www.futunatura.si upravlja podjetje Be Healthy d.o.o., Ulica Mirka Vadnova 7, 4000 Kranj, davčna številka: SI71012966 (smo zavezanec za DDV), matična številka: 7053029000 (v nadaljevanju kot  »Prodajalec«) ponuja svoje izdelke, kupci pa jih kupujejo. Podjetje je vpisano v sodni register Kranj 12.4.2016 Številka SRG: 2016-15840.

 

2.Dostopnost informacij

Prodajalec se zavezuje, da bodo uporabniku vselej na voljo:

- podatki o identiteti Prodajalca (predvsem firma in sedež družbe ter številka registra, kjer je družba vpisana);

- kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s Prodajalcem (naslov elektronske pošte, telefon ipd.);

- informacije o bistvenih značilnostih izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine, vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami;

- informacije o dostopnosti izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine;

- način in pogoji dostave izdelkov oz. izvršitve storitev, predvsem kraj in rok dostave;

- informacije o načinu plačila;

- podatki o časovni veljavnosti ponudbe iz spletne trgovine;

- informacije o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop;

- informacije o možnosti vračila izdelkov in o tem, če in koliko takšno vračilo stane uporabnika;

- informacije o postopku s pritožbo uporabnika ter podatki o kontaktni osebi Prodajalca za stike z uporabniki.

 

3. Ponudba izdelkov, rok dobave in prevzem

Ponudba izdelkov v spletni trgovini se zaradi narave poslovanja preko spleta pogosto in hitro spreminja ter ažurira.

Rok dobave izdelkov, ki so na zalogi, je 2 delovna dneva za dostavne naslove v Sloveniji, razen če Pošta Slovenije ali DPD na posamezni dostavni naslov dostavlja kasneje (glej točko 11.). Za ostale izdelke velja za dostavne naslove v Sloveniji rok dobave, ki je naveden ob izdelku v spletni trgovini. Vsak izdelek iz spletne trgovine je dostopen v razumljivem roku.

Uporabnik lahko ob oddaji nakupnega naročila določi enega od naslednjih načinov prevzema izdelkov:

- osebno na sedežu družbe, v tem primeru se ne plača poštnih stroškov;

- po poštnem povzetju, v tem primeru se plačajo tudi poštni stroški.

 

4. Načini plačila

Naročene izdelke lahko plačate na več načinov (izberete ob vnosu podatkov za oddajo naročila):

* Plačilo z gotovino Po povzetju

* Plačilo Po predračunu

* Plačilo S kreditno kartico

* Plačilo s Pay-pal sistemom

Izdelke se plača ob prevzemu blaga, torej ob povzetju. Kupec plača blago po cenah, ki veljajo na dan, ko je bilo naročilo oddano.

V primeru, da želite osebo presenetiti z darilom, ali plačati po predračunu, lahko v naročilu izberete po predračunu, pod komentar pa napišete, drug naslov oz. vaše želje.

Pri plačilu po predračunu prihranite 1 €, kar predstavlja strošek nakazila v primeru dostave Po povzetju. V primeru, da naročite Po povzetju, vam dodatno zaračunamo 1 €, kar predstavlja strošek nakazila, ki nam ga zaračuna kurirska služba.

 

5. Cene

Spletna cena velja za vse registrirane uporabnike spletne trgovine. Na spletno ceno so možni pribitki, glede na izbrani način plačila (glej točko 4.).

Vse cene v spletni trgovini so navedene v evrih in vsebujejo DDV, razen če je izrecno navedeno drugače. Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave (glej točki 3. in 10.).

POPUSTI - Popusti se ne seštevajo, razen, če je tako opredeljeno v akciji.

 

6. Postopek nakupa

Izbira izdelka
Za nakup v naši spletni trgovini ni potrebno opraviti registracije. Na spletni strani so poleg izdelkov gumbi »Dodaj v košarico«. S klikom na gumb dodate izdelek v košarico.

Odstranitev izdelkov
Če želi kupec odstraniti določen izdelek iz košarice, mora klikniti na povezavo » Izprazni košarico«, ki se nahaja desno zgoraj na vrhu spletne strani.

Oddaja naročila
Kupec zaključi svoje naročilo tako, da klikne na desni gumb zgoraj »Na blagajno« in v obrazec na spletni strani vnese vse zahtevane podatke (ime, priimek, naslov, tel. številko, e-naslov). Kupec zaključi naročilo s klikom na gumb »Potrdite naročilo«. Če je bilo sporočilo uspešno posredovano, kupec prejme povratni mail.

Potrošnik v postopku oddaje naročila pri sklenitvi pogodbe na daljavo z uporabo elektronskih sredstev izrecno potrdi, da se z oddajo naročila strinja s plačilom. Funkcija, ki sproži oddajo naročila, je označena z besedami »Potrdite naročilo«, s čimer se kupca seznani, da je z oddajo naročila povezana obveznost plačila podjetju. 

 

7. Kupoprodajna pogodba

Prodajalec uporabniku, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, izda račun v pisni obliki, z razčlenjenimi stroški in pojasnilom o pravici do odstopa od nakupa z vrnitvijo kupljenega izdelka, če je to potrebno in mogoče. Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena na strežniku Upravljalca in je uporabniku (kupcu) dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu. Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.

Kupoprodajna pogodba med Prodajalcem in uporabnikom (kupcem) je sklenjena v trenutku, ko Prodajalec potrdi naročilo. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za Prodajalca kot za uporabnika (kupca).

 

8. Pravica do odstopa od nakupa, vračilo izdelkov, reklamacija, skrite napake

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prejema blaga obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem potrošnika bremenijo le stroški vračila izdelka. Rok za odstop začne teči z dnem, ko potrošnik prejme blago. Šteje se da je odstop pravočasen, če je poslan v tem roku.

V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila (obvestilo je lahko v fizični obliki – pošta ali poslano sporočilo na naš elektronski naslov: [email protected]) o odstopu od pogodbe, vrne vsa prejeta plačila.

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje.

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo, skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov.

V kolikor ima izdelek pri opisu napisano, da zaradi okoliščin narave izdelka ni možno vrniti, potrošnik nima možnosti vračila.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat.

Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi. Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.

Obrazec za vračilo najdete na tej povezavi: Obrazec za odstop od pogodbe >>

 

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

 

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

 

Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

 

Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.

Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

 

9. Dostava

Dostava izdelkov poteka preko DPD-ja, GLS-ja ali Pošte Slovenije. Po tem ceniku je dostava mogoča samo na naslovih po Sloveniji. Izdelki bodo dostavljeni v roku od 1 do 3 delovnih dni od oddaje naročila v kolikor je izdelek na zalogi.

Stroški paketnega pošiljanja:

Pošta slovenije: 2,99 €

DPD: 3,99 €

GLS*: 3,49 €

ob plačilu nad 35 € poštnina brezplačna!

 

*Če se odločite za dostavo preko kurirske službe GLS, lahko izbirate med dostavo na dom ali na poljubno prevzemno mesto.

 

ČAS DOSTAVE:  v roku 3 delovnih dni od oddaje naročila (načeloma pa že naslednji delovni dan). V nasprotnem primeru vas obvestimo.

Za dostavo izven države Slovenije nas raje pokličite na telefon 018 284 895 in naročilo oddajte preko telefona ali e-maila: [email protected].

 

Dostava v tujino

Je možna še v države EU. V kolikor boste navedli naslov v tujini, se poštnina zaračuna po drugem ceniku: 24,99 €.

Če nakup ni mogoč, se kupec lahko obrne na [email protected]

 

10. Politika zasebnosti

Kupec se z nakupom strinja, da ga o novostih podjetja občasno obvestimo preko e-mail naslova, aplikacije Viber, aplikacije WhatsApp ali SMS sporočila. 

Podjetje bo shranilo podatke potrošnika do preklica. Do pogodbe lahko kupec dostopi preko kontaktiranja ponudnika. V primeru, da kupec na naši spletni strani naroči brezplačno e-knjigo, si zadržujemo pravico, da obdržimo njegov e-mail naslov za pošiljanje e-novic. 

Če želite prenehati prejemati obvestila v promocijske namene, nam lahko pišete na [email protected] ali pokličete na telefonsko številko 018 284 895. Vaši zahtevi bomo poskusili ugoditi v najkrajšem možnem času. 

Če želite popoln izbris vseh vaših podatkov, to lahko storite s klikom na povezavo: https://www.futunatura.si/index.php?route=module/isenselabs_gdpr/deletion_request

 

11. Mnenja uporabnikov in ocene izdelkov

Mnenja, komentarji in ocene izdelkov, ki jih podajo uporabniki ali obiskovalci, so del funkcionalnosti spletne trgovine in so namenjene skupnosti uporabnikov.

Prodajalec in Upravljalec ne odgovarjata za vsebino mnenj, komentarjev in ocen izdelkov, ki jih podajo uporabniki ali obiskovalci. Upravljalec mnenja, komentarje in ocene pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča, žaljiva, obscena ali po mnenju Upravljalca ne nudijo koristi drugim uporabnikom ali obiskovalcem spletne trgovine. Prodajalec in Upravljalec ne odgovarjata za informacije v mnenjih, komentarjih in ocenah ter se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz teh informacij.

Z oddajo mnenja, komentarja ali ocene se uporabnik oziroma obiskovalec izrecno strinja s pogoji uporabe in Upravljalec dovoljuje objavo dela ali celotnega besedila v vseh elektronskih in drugih medijih. Upravljalec ima pravico vsebino mnenja, komentarja ali ocene uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu Upravljalca, vključno z objavo v oglasih ali drugih trženjskih komunikacijah. Avtor mnenja, komentarja ali ocene hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja, komentarje ali ocene ter da te pravice brezplačno, neizključno in časovno neomejeno prenaša na Upravljalca.

 

12. Odgovornost

Prodajalec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni v spletni trgovini, vendar se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Upravljalec ne uspe pravočasno popraviti podatkov, ki so objavljeni v spletni trgovini. V takem primeru bo Upravljalec ali Prodajalec uporabnika (kupca) obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali spremembo naročila (glej točko 5.).

Prodajalec od trenutka oddaje pošiljke z naročenimi izdelki na pošto dalje ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja. V navedenih primerih mora uporabnik (kupec) sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije ali DPD. V primeru poškodovanja pošiljke to stori tako, da pošiljko prinese na najbližjo pošto, DPD kontaktno točko, v enakem stanju, kot ga je prejel, ne da bi karkoli dodal ali odstranil, ter izpolni reklamacijski zapisnik. Prodajalec bo skupaj s Pošto Slovenije ali DPD poskrbel, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

 

13. Pritožbe, spori in uporaba prava

Prodajalec spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov. Prodajalec ima vzpostavljen učinkovit sistem obravnavanja pritožb in ima določeno osebo, s katero se v primeru težav uporabnik (kupec) lahko poveže po elektronski pošti. Uporabnik (kupec) se v primeru težav lahko po pomoč obrne na [email protected]. Pritožbo lahko uporabnik (kupec) odda na elektronski poštni naslov [email protected]. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Prodajalec bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil uporabniku (kupcu), kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Prodajalec si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med Prodajalcem in uporabnikom (kupcem) izključno krajevno pristojno stvarno pristojno sodišče v Ljubljani. Prodajalec in uporabnik (kupec) kot udeleženca v elektronskem poslovanju medsebojno priznavata veljavnost elektronskih sporočil na sodišču.

Za te Splošne pogoje poslovanja in za vse spore med Upravljalcem, Prodajalcem in uporabnikom (kupcem) velja in se uporablja slovensko materialno in procesualno pravo, pri čemer se ne uporabljajo pravila mednarodnega zasebnega prava, ki bi odkazovala na uporabo kateregakoli drugega prava.

Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi Splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

 

14. Izjava odgovornosti

Informacije o izdelkih in ostali nasveti na tej spletni strani niso nadomestilo za ustrezno medicinsko pomoč v primeru zdravstvenih težav in niso zdravniško priznana za preprečevanje bolezni. Proizvodi in trditve o posameznih izdelkih preko te spletne strani niso bile ocenjene s strani državnih inštitucij in niso namenjeni za diagnosticiranje, zdravljenje ali preprečevanje bolezni. Informacije so zgolj informativne narave in niso namenjene kot nadomestilo za nasvet svojega zdravnika ali drugega zdravstvenega delavca. V kolikor uživate kakšna zdravila ali druga prehranska dopolnila in v kolikor sumite kakršne koli zdravstvene težave se pred uporabo naših izdelkov predhodno posvetujete s svojim zdravnikom ali farmacevtom. O uporabi, tveganju in nezaželenih učinkih se pred uporabo posvetujte z zdravnikom ali s famacevtom. Nosečnicam in doječim materam uporabo odsvetujemo, ter prav tako otrokom in ljudem s kakršnimi koli zdravstvenimi težavami. Pred uporabo se obvezno posvetujte z zdravnikom ali farmacevtom.

Navedbe pri posameznih superživilih, prehranskih dopolnilih so zgolj informativne narave in niso bile potrjene s strani evropskega inštituta za varnost hrane (EFSA). 

Vse spletne vsebine, tako na spletni strani kot uporabljene za spletno oglaševanje je pripravil Upravljalec in za njih Prodajalec ne odgovarja. 

 

15. Vklopi razum, zahtevaj račun

Prodajalec mora za dobavo blaga ali storitev izdati račun in ga izročiti kupcu. Kupec mora prevzeti račun in ga zadržati neposredno po odhodu iz poslovnega prostora.

 

16. Spremembe splošnih pogojev poslovanja

Prodajalec lahko v primeru sprememb predpisov, ki urejajo poslovanje spletnih trgovin, varstvo podatkov ter druga področja, ki so v zvezi s poslovanjem spletne trgovine Upravljalca, in v primeru sprememb lastne poslovne politike spreminja in/ali dopolnjuje te Splošne pogoje poslovanja, o čemer bo vsakič seznanil uporabnike na primeren način, kamor šteje zlasti obveščanje prek spletne strani www.futunatura.si. Vsakokratne spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja začnejo veljati in se uporabljati z iztekom osem dnevnega roka od objave sprememb in/ali dopolnitev. Če je sprememba in/ali dopolnitev Splošnih pogojev poslovanja nujna zaradi uskladitve s predpisi, lahko izjemoma te spremembe in/ali dopolnitve stopijo v veljavo in uporabo v krajšem času.

Uporabnik, ki se s spremembami in/ali dopolnitvami teh Splošnih pogojev poslovanja ne strinja, mora v roku osmih dni od objave obvestila o spremembi in/ali dopolnitvi Splošnih pogojev poslovanja preklicati svojo registracijo, sicer se po izteku tega roka šteje in nasproten dokaz ni dopusten, da uporabnik spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja sprejema. Preklic registracije se naredi tako, da uporabnik s pisno izjavo na e-mail: [email protected] sporoči preklic.

 

17. Dobropis

POGOJI KORIŠČENJA: Za koriščenje dobroimetja je pogoj, da ste pri naslednjem nakupu registrirani. Dobroimetje je možno unovčiti samo pri naslednjem nakupu in samo enkrat. Dobroimetja vam ne moremo zamenjati za gotovino ali kakršno koli drugo obliko denarja. Dobroimetje je možno koristiti samo kot dobropis pri naslednjem nakupu.

Končna višina dobroimetja se izračuna na blagajni in znaša 3% cene izdelkov brez DDV. Dobroimetje vidno pri izdelku je izračunano na podlagi prodajne cene za 1 kos izdelka. 

 

18. Kuponi in kode kuponov

Prodajalec občasno objavi kodo kupona, ki jo lahko kupec koristi ob oddaji naročila. S kuponom, kupcu omogoči dodaten popust na celoten nakup ali na posamezne izdelke. Ob 1 naročilu je mogoče unovčiti samo 1 kupon. Popusti se ne seštevajo.

 

19. Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi Be Healthy  d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Be Healthy d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

 

20. Skladnost blaga

Prodajalec dobavi potrošniku blago, ki izpolnjuje zahteve iz 72., 73. in 74. člena Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), kadar je to primerno, ter odgovarja za neskladnosti, ki jih je imelo blago v času dobave.

Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga. Domneva se, da je neskladnost blaga obstajala že v času dobave, če se pokaže v enem letu od dobave blaga, razen če prodajalec dokaže drugače ali če ta domneva ni združljiva z naravo blaga (hrana, ki ima kratki rok uporabe) ali naravo neskladnosti.

Blago je skladno s prodajno pogodbo zlasti, kadar: 

- ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi, 

- je primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje, in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal,

- je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi, ter

- je posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.

 

Poleg izpolnjevanja zgornjih zahtev mora blago tudi:

- ustrezati namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v primeru neobstoja takih tehničnih standardov panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor, 

- biti take kakovosti in ustrezati opisu vzorca ali modela, ki ju je prodajalec dal na razpolago potrošniku pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno,

- biti dobavljeno skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo, navodili za namestitev ali drugimi navodili, za katere lahko potrošnik razumno pričakuje, da jih bo prejel, kadar je to primerno, in

- biti take količine ter imeti značilnosti in druge lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste, in ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem.

 

21. Garancija 

Garancija je vsaka obveznost, ki jo prodajalec ali proizvajalec prevzame do potrošnika poleg zakonskih obveznosti prodajalca iz naslova obveznega jamstva za skladnost blaga, in s katero se zaveže, da bo potrošniku brezplačno popravil ali zamenjal blago, vrnil del ali vso kupnino, kadar blago ne izpolnjuje specifikacij ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali ustreznem oglaševalskem sporočilu, ki je na voljo ob sklenitvi pogodbe ali pred tem.

Glede na Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot-1) je garancija prostovoljna (tržna), v kolikor je to potrebno.

 

Splošne pogoje poslovanja je sprejel Prodajalec, v Kranju, dne 15. 2. 2016 in posodobil 15. 02. 2024.

 

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov v naši spletni trgovini!

Vse podatke si lahko prenesete na tej povezavi >>

Copyright © 2012 - 2024 | Be Healthy d.o.o. | Zemljevid strani | Uporaba piškotkov | Nastavitve piškotkov