Pogosta vprašanja

Za vas smo na enem mestu zbrali odgovore na najpogosteje zastavljena vprašanja naših kupcev. Odgovore lahko iščete v naslednjih sklopih:

 

NAROČILO

NAROČANJE: Na kakšen način lahko naročim izdelke?

V FutuNaturi lahko nakupujete na več načinov. Najpogostejši način je nakupovanje preko spleta. V tem primeru želene izdelke dodate v košarico. Do košarice iz trgovine lahko dostopate s klikom na gumb »Košarica« v zgornjem desnem kotu strani. Ko imate v nakupovalni košarici vse izbrane izdelke, nakup nadaljujete s klikom na gumb »na blagajno«, kjer vpišete podatke za dostavo ter izberete način plačila in dostave. Ko izpolnite vse potrebno, kliknete na gumb »oddaj naročilo«. Če je naročilo uspešno oddano, se bo na strani prikazalo obvestilo »Hvala za vaše naročilo!«.

Naročilo lahko oddate tudi po telefonu na številko 018 284 895, kjer bodo naši svetovalci zabeležili vaše naročilo in vam nudili vse potrebne informacije. Cene in ugodnosti pri telefonskem naročanju so enake kot pri spletnem naročanju. Če imate kodo za popust, jo povejte svetovalcu.

Naročilo lahko oddate tudi po SMS-u, e-mailu [email protected] ali FB sporočilu. V sporočilo zapišite čim bolj natančna imena izdelkov, ki jih naročate ter vaše podatke za dostavo paketa in način plačila. Naši svetovalci bodo zabeležili naročilo in vam poslali potrdilo o prejetem sporočilu. Cene in ugodnosti pri takem načinu naročanja so enake kot pri spletnem naročanju. Če imate kodo za popust, jo napišite v sporočilo.

 

KOŠARICA: Kako lahko spremenim količino izdelkov v košarici ali jih odstranim?

Pri spletnem nakupovanju do vaše košarice dostopate s klikom na gumb »Košarica« v zgornjem desnem kotu strani. Količino lahko spremenite z vpisom druge številke ali s klikom na + ali – pri količini. Izdelek iz košarice odstranite s klikom na gumb X (odstrani) na desni strani.

 

TEŽAVE PRI ODDAJANJU SPLETNEGA NAROČILA: Kaj lahko naredim, če mi pri kliku na gumb »Oddaj naročilo« ne zaključi nakupa?

Najprej preverite, če ste na blagajni vnesli vse potrebne podatke za naročilo. Preverite, ali se je kateri od okvirčkov obarval rdeče in ga ustrezno izpolnite. Preverite tudi, ali ste pred oddajo naročila obkljukali, da se strinjate s pogoji poslovanja.

Če po oddaji naročila nakupa ne zaključi, temveč se stran nalaga dlje časa, naročilo po vsej verjetnosti ne bo uspešno oddano. To se največkrat zgodi pri plačilu s kreditno kartico. V tem primeru svetujemo, da nalaganje prekinete in nakup poskušate izvesti kasneje, ga izvedete iz druge naprave ali pa izberete drug način plačila.

Če težave ne morete odpraviti, lahko pokličete tudi naše svetovalce na telefon 018 284 895 ali nam pišite na [email protected].

 

DOSTAVNI NASLOV: Ali pri naročilu lahko vnesem drug dostavni naslov?

Pri naročilu lahko vnesete drug dostavni naslov od naslova plačnika. Pri vnosu podatkov spodaj obkljukajte »Pošlji na drug naslov«. Spodaj se bo prikazalo novo okno »Podatki prejemnika«, kamor vnesete dostavni naslov.

 

PREKLIC NAROČILA: Kako lahko prekličem naročilo?

Naročilo lahko prekličete s sporočilom, ki ga pošljete kot odgovor na potrdilo naročila, ki ste ga prejeli iz [email protected]. Naročilo lahko prekličete tudi po telefonu 018 284 895 ali mailu [email protected]. O preklicu nas obvestite v najkrajšem možnem času, saj le tako lahko pravočasno preprečimo dodatne nepotrebne stroške pošiljanja.

 

PREKLIC ŽE POSLANEGA PAKETA: Kako lahko prekličem naročilo, ki je že bilo odposlano?

O preklicu nas obvestite v najkrajšem možnem času, saj le tako lahko pravočasno preprečimo dodatne nepotrebne stroške pošiljanja. Če je paket že poslan, pošiljanja običajno ne moremo preklicati, zato bo pošiljka po vsej verjetnosti prišla na vaš dostavni naslov. Če paketa ne želite, ga zavrnite pri dostavljalcu in se bo vrnil na naš naslov.

 

SPREMEMBA NAROČILA: Kako lahko spremenim izdelke pri že oddanem naročilu?

Vsebino naročila najlažje spremenite tako, da prekličete obstoječe naročilo (če le-to še ni bilo poslano ali plačano) in ponovno oddate novo naročilo. Izdelke v naročilu lahko spremenite tudi tako, da nam spremembo sporočite po telefonu 018 284 895 ali po mailu [email protected] ali [email protected]. O spremembi naročila nas obvestite v najkrajšem možnem času, saj bomo le tako lahko spremenili obstoječe naročilo. Če je paket že poslan (po 12.00 uri), sprememba ni več mogoča in pošiljanja običajno ne moremo več preklicati.

 

SPREMEMBA PODATKOV DOSTAVE: Kako lahko spremenim podatke dostave pri že oddanem naročilu?

Podatke za dostavo lahko spremenite tako, da nam spremembo podatkov napišete v sporočilo, ki ga pošljete kot odgovor na potrdilo naročila, ki ste ga prejeli iz [email protected]. Podatke za dostavo lahko spremenite tudi po telefonu 018 284 895 ali mailu [email protected]. O spremembi podatkov nas obvestite v najkrajšem možnem času, saj bomo le tako lahko spremenili obstoječe podatke. Če je paket že poslan (po 12.00 uri), sprememba ni več mogoča in pošiljanja običajno ne moremo več preklicati.

 

SPREMEMBA NAČINA PLAČILA: Kako lahko spremenim način plačila pri že oddanem naročilu?

Način plačila najlažje spremenite tako, da prekličete obstoječe naročilo (če le-to še ni bilo poslano ali plačano) in ponovno oddate novo naročilo. Način plačila lahko spremenite tudi tako, da nam spremembo sporočite po telefonu 018 284 895ali po mailu [email protected] ali [email protected]. O spremembi načina plačila nas obvestite v najkrajšem možnem času, saj bomo le tako lahko spremenili obstoječe naročilo. Če ste izbrali način plačila po povzetju in je paket že poslan (po 12.00 uri),  sprememba ni več mogoča in pošiljanja običajno ne moremo več preklicati.

 

SPREMEMBA NAČINA DOSTAVE: Kako lahko spremenim način dostave pri že oddanem naročilu?

Način dostave najlažje spremenite tako, da prekličete obstoječe naročilo (če le-to še ni bilo poslano ali plačano) in ponovno oddate novo naročilo. Način dostave lahko spremenite tudi tako, da nam spremembo sporočite po telefonu 018 284 895ali po mailu [email protected] ali [email protected]. O spremembi dostave nas obvestite v najkrajšem možnem času, saj bomo le tako lahko spremenili obstoječe naročilo. Če je paket že poslan (po 12.00 uri),  sprememba ni več mogoča in pošiljanja običajno ne moremo več preklicati.

 

SPREMEMBA ŽE PLAČANEGA NAROČILA: Kako lahko spremenim izdelke v že plačanem naročilu?

Izdelke v naročilu lahko spremenite tako, da nam spremembo sporočite po telefonu 018 284 895 ali po mailu [email protected] ali [email protected] in se s svetovalcem dogovorite za doplačilo, dobropis ali vračilo razlike v kupnini, odvisno od zneska in spremembe naročila. O spremembi naročila nas obvestite v najkrajšem možnem času, saj bomo le tako lahko spremenili obstoječe naročilo. Če je paket že poslan (po 12.00 uri), sprememba ni več mogoča in pošiljanja običajno ne moremo več preklicati.

 

POTRDILO O NAROČILU: Na svoj mail nisem prejel potrdila o naročilu, kaj lahko naredim?

Potrdilo o naročilu se pošlje avtomatsko, takoj po uspešni oddaji naročila, na e-mail naslov, ki ste ga navedli pri naročilu. Potrdilo naročila velikokrat zaide v drug nabiralnik e-pošte, npr. med »Vsiljeno pošto« (spam) ali med »Promocije«. Prosimo, da pregledate vse nabiralnike ali v iskalnik maila zapišete »Potrdilo naročila«.

Če na svoj mail v noben nabiralnik niste prejeli potrdila o naročilu, je možno tudi, da ste pri oddajanju naročila narobe zapisali vaš e-mail naslov.

Če potrdila o naročilu niste prejeli, svetujemo, da nas kontaktirate po telefonu 018 284 895 ali po mailu [email protected] ali [email protected].

 

PRAVNE OSEBE: Ali lahko izdelke naročim na podjetje?

Naročilo lahko oddate tudi na podjetje. Spletni nakup opravite tako, da na blagajni v košarici pred vnosom podatkov vnesete opcijo »Podjetje« in nato vnesete vse podatke.

Potrditev naročila, ki bo poslana na vaš mail, ne bo vsebovala davčne številke in podatkov podjetja, a se bodo le-ti zabeležili za izdajo računa. Račun na podjetje bomo priložili v fizični obliki v vaš paket. Če potrebujete račun PDF ali e-račun, nas o tem obvestite po telefonu 018 284 895 ali po mailu [email protected] ali [email protected].

 

KUPONI IN UGODNOSTI

VNOS KODE ZA POPUST: Kako pri naročilu vnesem kodo za popust?

Kodo za popust ali ugodnost lahko vnesete v košarici, pri 1. koraku, v okvirček na desni in kliknete gumb »potrdi«. Kodo, ki je vidna v barvnem polju pri opisu izdelka, lahko dodate tudi tako, da jo aktivirate s kljukico na desni strani.

Pri telefonskem naročanju ali naročanju preko maila, kodo pisno ali ustno posredujte svetovalcu.

 

KODA PRI TELEFONSKEM NAROČANJU: Ali lahko koristim kodo za popust, če naročam po telefonu?

Ugodnosti pri telefonskem naročanju so enake kot pri spletnem naročanju. Kodo ustno povejte svetovalcu in se bo pri naročilu upoštevala.

 

VELJAVNOST KODE: Ali koda za popust velja tudi na znižane cene in količinske popuste?

Koda velja tudi na znižane cene in količinske popuste. Uporabite pa lahko le eno kodo naenkrat. Veljavnost kode in pogoji koriščenja so vedno opisani na tistem mestu, kjer ste kodo prejeli (na letaku, v mailu, na FB ali na naši spletni strani).

 

VEČ KOD ZA POPUST: Ali lahko uporabim dva ali več kod hkrati?

Naenkrat lahko uporabite in koristite le eno kodo, ne glede na to, ali gre za kodo za popust, kodo za darilo ali za kodo za brezplačno poštnino. Vnos več kot ene kode ni možen.

 

NEAKTIVNA KODA: Kaj naredim, če mi pri potrditvi kode izpiše, da koda ni več aktivna?

Če vam pri naročanju izpiše, da koda ni več aktivna, preverite pogoje koriščenja kode. Pogoji so vedno navedeni na tistem mestu, kjer ste dobili kodo (na letaku, v mailu, na FB ali na naši spletni strani). Preverite, ali vsi pogoji ustrezajo pogojem, za katere je koda aktivna:

- Ali koda velja na vse izdelke, ali le na določeno kategorijo?

- Ali je koda vezana na določen znesek nakupa?

- Ali je koda še vedno aktivna oz. ali je datum akcije že potekel?

Če vaš nakup ustreza zgoraj opisanim pogojem in koda še vedno ne deluje, preverite:

- Ali ste pravilno vpisali kodo v okvirček za popust pri prvem koraku in kliknili »potrdi«? (Kode nikoli ne vsebujejo presledkov).

Včasih se zgodi, da koda izgine zaradi spreminjanja naročila in jo je treba ponovno vpisati. Pred oddajo naročila zato vedno preverite, da je koda upoštevana.

Če vam kode še vedno ne uspe vnesti in potrditi, nas za naročilo lahko tudi pokličete na 018 284 895 ali nam naročilo in kodo zaupate na mail [email protected].

 

PRIDOBITEV UGODNOSTI: Kje lahko pridobim kode za popust?

Kode za popust ali ugodnost, ki so vezane na akcijo, lahko vidite na naši spletni strani, na prvi strani.

O akcijah in ugodnostih, ki so vezane na kodo, vas obveščamo tudi na vaš mail, če ste vpisani na naše e-novice. Na naše e-novice se lahko vpišete z vašim e-mail naslovom na naši spletni strani, na prvi strani.

Nekatere akcije in ugodnosti, ki so vezane na kodo, so objavljene tudi na Facebook strani.

 

ZNIŽANE CENE: Ali znižane cene pripadajo le registriranim uporabnikom?

Znižane cene veljajo za vsak nakup, ne glede na to, ali ste registriran uporabnik ali ne. Enako velja za količinski popust in koriščenje kod.

 

KOLIČINSKI POPUST: Ali pri nakupu več kosov pridobim količinski popust?

Pri nakupu večjih količin je pri nekaterih izdelkih omogočen tudi količinski popust. Količinski popusti so vidni pri opisu posameznega izdelka, kjer lahko tudi izberete paket več izdelkov. Količinski popust se bo avtomatsko obračunal tudi, če boste v košarico dodali več kosov določenega izdelka in ne boste izbrali paketa.

 

DOBROIMETJE: Kako lahko pridobim in izkoristim dobroimetje?

Dobroimetje lahko koristijo samo registrirani uporabniki. Za to ugodnost je pomembno, da se pred vsakim nakupom prijavite z vašim uporabniškim imenom in geslom, ki ste si ga izbrali pri registraciji.

Z nakupom vsakega izdelka registrirani uporabniki pridobijo dobroimetje, ki ga lahko koristijo ob naslednjem nakupu. Dobroimetje je vidno pri vsakem izdelku in je izračunano na podlagi prodajne cene za 1 kos izdelka. Končna višina dobroimetja se izračuna na blagajni in znaša 3% cene izdelkov brez DDV.

Dobroimetje se s prijavo uporabnika obračuna avtomatsko in je vidno v vaši košarici oz. na blagajni.

 

LETAK S KODO: V paketu sem prejel letak oz. kupon, ki prinaša 5€ popusta. Kako ga unovčim?

Kupon za 5€ se lahko izkoristi pri nakupu nad 40€ in je vezan na določeno kodo, ki je zapisana na letaku. Na letaku je naveden tudi datum, do kdaj je koda aktivna. Naenkrat lahko uporabite le en kupon oz. kodo za popust.

 

DODAJANJE KODE: Kako lahko dodam kodo za popust pri že oddanem naročilu?

Kodo k naročilu lahko dodate tako, da nam jo napišete v sporočilo, ki ga pošljete kot odgovor na potrdilo naročila, ki ste ga prejeli iz [email protected]. Kodo lahko dodate tudi po telefonu 018 284 895 ali mailu [email protected]. O dodajanju kode nas obvestite v najkrajšem možnem času, saj bomo le tako lahko spremenili obstoječe naročilo. Če je paket že poslan (po 12.00 uri) ali plačan, sprememba ni več mogoča in kode kupona ni več mogoče dodati.

 

DARILO PRI NAKUPU NAD 50€: Kako izberem darilo pri nakupu nad 50 €?

 

Pri nakupu nad 50€ se bo k vašemu naročilu avtomatsko dodalo darilo. Darilo lahko med tremi ponujenimi izdelki na blagajni izberete tudi sami.

 

BREZPLAČNA POŠTNINA NAD 35€: Ali je poštnina brezplačna za nakup nad 35€ brez obračunanega popusta ali z obračunanim popustom?

Pri nakupu nad 35€ se bo v košarici avtomatsko upoštevala brezplačna poštnina. Mejni znesek 35€ je vezan na ceno izdelkov brez obračunanega popusta (če je po obračunanem popustu znesek manjši od 35€, se bo brezplačna poštnina še vedno upoštevala).

 

 

VRAČILA IN REKLAMACIJE

REKLAMACIJA: V katerem primeru lahko reklamiram izdelek?

Izdelek lahko reklamirate, če je le-ta poškodovan, pokvarjen ali neuporaben oz. če njegove lastnosti ne ustrezajo ali odstopajo lastnostim opisa tega izdelka na spletu.

 

POTEK REKLAMACIJE: Kako reklamiram izdelek?

O neustreznosti izdelka nas obvestite po telefonu 018 284 895 ali po mailu [email protected]. Za uspešno reševanje reklamacije je potrebno posredovati fotografijo, iz katere je razvidno, za kakšno nepravilnost oz. napako izdelka gre. Z našimi svetovalci se boste dogovorili o morebitnem vračilu izdelka za preverbo napake, zato vas prosimo, da izdelkov do razrešitve reklamacije ne zavržete.

Za reklamiran izdelek ste opravičeni do brezplačne zamenjave izdelka, dobropisa ali povračila celotne kupnine izdelka.

Več si lahko preberete v naših pogojih poslovanja: https://www.futunatura.si/splosni-pogoji

 

NEZADOVOLJSTVO Z IZDELKOM: Ali lahko reklamiram izdelek, če z njim nisem zadovoljen?

Izdelek lahko reklamirate, če je le-ta poškodovan, pokvarjen ali neuporaben oz. če njegove lastnosti ne ustrezajo ali odstopajo lastnostim opisa tega izdelka na spletu.

Reklamacija se ne upošteva za nezadovoljstvo oz. neustreznost izdelka na osnovi individualne subjektivne presoje uporabnika ali napačne uporabe. Garancije na zadovoljstvo v naši trgovini nimamo.

Ker želimo, da ste z našimi izdelki zadovoljni in vam koristijo, smo vam vedno na voljo za nasvet ali dodatna vprašanja v zvezi s pravilno uporabo izdelka.

 

NAPAČNA VSEBINA PAKETA: Kaj storim, če sem prejel drug izdelek, kot sem ga naročil?

Če ste prejeli napačen izdelek, nas o tem obvestite po telefonu 018 284 895 ali mailu [email protected]. Z našimi svetovalci se boste dogovorili za brezplačno zamenjavo izdelkov, kar pomeni, da za rešitev težave ne boste imeli nobenih dodatnih stroškov.

Prosimo vas, da ne zavržete škatle oz. ovojnine poslanega paketa, saj boste v njej najlažje predali napačne izdelke kurirju, ki bo prevzel napačne izdelke. Prava vsebina oz. izdelki se odpošljejo takoj po prejetem vašem sporočilu o napaki.

 

NEPOPOLNA VSEBINA PAKETA: Kaj storim, če nisem prejel vsega, kar sem naročil?

Če niste prejeli vsega, kar ste naročili, nas o tem obvestite po telefonu 018 284 895 ali mailu [email protected]. Z našimi svetovalci se boste dogovorili za brezplačno dostavo manjkajočih izdelkov, kar pomeni, da za rešitev težave ne boste imeli nobenih dodatnih stroškov.

Manjkajoči izdelki se odpošljejo takoj po prejetem vašem sporočilu o napaki.

 

VRAČILO IZDELKA: Kako lahko vrnem izdelek za vračilo kupnine?

Izdelek lahko vrnete in zanj dobite vračilo kupnine, če je izdelek nepoškodovan in še zaprt. Od pogodbe lahko odstopite najkasneje v 14 dneh po izdanem računu za naročilo. O vračilu nas predhodno obvestite po telefonu 018 284 895 ali mailu [email protected].

Izdelke je potrebno poslati na naslov našega podjetja: Be Healthy d.o.o., Mirka Vadnova 7, 4000 Kranj. V paket je potrebo priložiti račun ali dopis z vašimi podatki za vračilo. Svetujemo, da izdelek, ki ga vračate, pošljete priporočeno, saj imate le tako zagotovljeno sledljivost paketa. Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Za izdelek, ki je zaprt in nepoškodovan vam lahko povrnemo kupnino, ki ste jo zanj plačali, na vaš TRR oz. na drug plačilni sistem (PayPal, PayUnity) takoj po prejemu vrnjenega izdelka. Znesek lahko na vašo željo izkoristite tudi kot dobropis.

Nepoškodovan in zaprt izdelek lahko vrnete brez obrazložitve vzroka za vračilo. V vsakem primeru pa bomo zelo hvaležni za informacijo, zakaj želite vrniti izdelek oz. zakaj je izdelek neustrezen za vas.

 

MENJAVA IZDELKA: Kako lahko zamenjam izdelek za drug izdelek?

Izdelek lahko zamenjate, če je izdelek nepoškodovan in še zaprt in sicer najkasneje v 14 dneh po izdanem računu za naročilo. O menjavi nas predhodno obvestite po telefonu 018 284 895 ali mailu [email protected].

Izdelek za menjavo je potrebno poslati na naslov našega podjetja: Be Healthy d.o.o., Mirka Vadnova 7, 4000 Kranj. V paket je potrebo priložiti račun ali dopis z vašimi podatki za menjavo. Svetujemo, da izdelek za menjavo pošljete priporočeno, saj imate le tako zagotovljeno sledljivost paketa. Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Izdelek, ki je zaprt in nepoškodovan, lahko zamenjamo z drugim izdelkom takoj po prejemu vašega paketa. Pred pošiljanjem se z našim svetovalcem dogovorite glede morebitnega doplačila in načina plačila doplačila, če izdelek menjate za dražji izdelek.

 

ČAS VRAČILA KUPNINE: Kako hitro lahko pričakujem vračilo kupnine na moj račun?

V primeru odobrenega vračila kupnine, nakazilo lahko pričakujete v roku 10 delovnih dni od potrditve vračila.

 

PRITOŽBA: Kje se lahko pritožim, če sem bil v procesu nakupa s čim nezadovoljen?

Za pritožbo oz. povratno informacijo uporabite kontaktni obrazec na spletni strani https://www.futunatura.si/pritozbe-in-zahvale ali pa nam pošljite sporočilo na [email protected].

Vaše mnenje nam veliko pomeni, zato bomo veseli vsake pohvale, ki nam bo v vzpodbudo, kot tudi pritožbe, ki jo bomo skrbno obravnavali. Prav tako so dobrodošli tudi vaši predlogi, nasveti in pripombe v zvezi z našimi izdelki in storitvami.

 

POŠKODOVAN PAKET: Kako naj ravnam v primeru prejete poškodovane pošiljke?

Če ste ob prevzemu paketa opazili, da je pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, nas o tem nemudoma obvestite po telefonu 018 284 895 ali mailu [email protected].

Ovojnine in vsebine prejete poškodovane pošiljke ne zavrzite, temveč počakajte na navodila našega svetovalca.

Poškodovano pošiljko lahko ob prevzemu tudi zavrnete dostavljalcu.

Skupaj s Pošto Slovenije ali DPD dostavno službo bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času. Za poškodovan paket ste opravičeni do brezplačne zamenjave izdelkov, dobropisa ali povračila celotne kupnine paketa.

 

 

PLAČEVANJE

NAČINI PLAČILA: Kateri so možni načini plačila?

V naši spletni trgovini so možni naslednji načini plačila:

- PLAČILO PO POVZETJU – Naročene izdelke plačate z gotovino pri prevzemu paketa direktno dostavljalcu ali jih plačate pri prevzemu na pošti (PS) ali prevzemni točki.

- PLAČILO PO PREDRAČUNU – Naročene izdelke plačate z nakaziloma na naš TRR preko spletne banke ali UPN obrazca. Vse potrebne podatke za plačilo prejmete na vaš mail.

- PLAČILO S KREDITNO KARTICO – Naročene izdelke plačate s plačilno kartico Visa ali Mastercard z vnosom ustreznih podatkov za plačilo na naši spletni strani.

- PLAČILO S PAYPAL SISTEMOM – Naročene izdelke plačate s sistemom PayPal z vnosom ustreznih podatkov na spletni strani PayPal, ki se bo avtomatsko odprla pri oddaji naročila.

 

IZBIRA NAČINA PLAČILA: Kje lahko pri naročilu izberem način plačila?

Pri spletnem nakupovanju način plačila izberete na blagajni - v koraku 2 spodaj.

 

SPREMEMBA NAČINA PLAČILA: Kako lahko spremenim način plačila?

Način plačila najlažje spremenite tako, da prekličete obstoječe naročilo (če le-to še ni bilo poslano ali plačano) in ponovno oddate novo naročilo. Način plačila lahko spremenite tudi tako, da nam spremembo sporočite po telefonu 018 284 895 ali po mailu [email protected] ali [email protected]. O spremembi načina plačila nas obvestite v najkrajšem možnem času, saj bomo le tako lahko spremenili obstoječe naročilo. Če ste izbrali način plačila po povzetju in je paket že poslan (po 12.00 uri),  sprememba ni več mogoča in pošiljanja običajno ne moremo več preklicati.

 

OMEJENI NAČINI PLAČILA: Zakaj mi na spletni strani ne ponudi načina plačila s PayPalom ali kartico?

V vaši košarici imate izdelek, ki ima omejeno plačevanje s sistemom PayPal ali kreditno kartico, zato žal tako plačilo ni možno. Plačilo s kreditno kartico in PayPalom je onemogočeno za vse konopljine izdelke, melatonin, zeolit, lugolovo raztopino in DMSO. Pri  vseh ostalih izdelkih pa je ta način plačila omogočen.

V vašem primeru lahko izbirate le med plačilom po povzetju ali po predračunu.

 

POTRDILO O PLAČILU: Zakaj na svoj mail nisem prejel predračuna oz. podatkov za nakazilo?

Potrdilo o naročilu skupaj s podatki za nakazilo se pošlje avtomatsko, takoj po uspešni oddaji naročila, na e-mail naslov, ki ste ga navedli pri naročilu. Potrdilo naročila velikokrat zaide v drug nabiralnik e-pošte, npr. med Vsiljeno pošto (spam) ali med Promocije (Promotions). Prosimo, da pregledate vse nabiralnike ali v iskalnik maila zapišete »Potrdilo naročila«.

Če na svoj mail v noben nabiralnik niste prejeli potrdila o naročilu, je možno tudi, da ste pri oddajanju naročila narobe zapisali vaš e-mail naslov.

Če potrdila o naročilu niste prejeli, svetujemo, da nas kontaktirate po telefonu 018 284 895 ali po mailu [email protected] ali [email protected].

 

POTRDILO O PLAČILU: Ali vam moram na mail posredovati potrdilo o plačilu?

Naš sistem je avtomatiziran, zato potrdil in dokazil o plačilu ni potrebno poslati na naš mail. Nakazila na naš TRR račun redno spremljamo vsak dan.

Če želite, da vaše naročilo odpremimo še isti dan in niste prepričani, da bo nakazilo vidno na našem računu, se z našim svetovalcem lahko dogovorite, da vam paket odpošljemo po poslanem potrdilu na naš mail [email protected] ali [email protected].

 

PLAČILNE KARTICE: S katerimi plačilnimi karticami je omogočeno kartično plačevanje?

Nakup je možno opraviti s kreditno ali debetno kartico VISA in MASTERCARD.

 

PLAČEVANJE S PLAČILNO KARTICO: Kako poteka plačevanje s kreditno kartico?

Na blagajni označite način plačila »Kreditna kartica«. Odprlo se bo polje, kamor vnesete ustrezne podatke: Ime in priimek, številka kartice (16 mestna številka na sprednji strani kartice), datum veljavnosti kartice (mesec in leto) in CVV koda (zadnje 3 številke na hrbtni strani kartice). Po kliku na »Oddaj naročilo« vas bo preusmerilo na stran, kamor vpišete še varnostno kodo, ki jo prejmete v sms sporočilu od vaše banke.

Zaradi varnostnega sistema je pomembno, da imate na svoji banki ustrezno urejeno storitev za varno plačevanje s plačilno kartico. To pomeni, da po vnosu verifikacijske kode, po SMS-u prejmete tudi varnostno kodo. Če varnostne kode ne boste prejeli, se obrnite na svojega ponudnika bančnih storitev ali izdajatelja kartice.

Če je naročilo uspešno oddano in plačilo uspešno izvršeno, se bo na naši strani prikazalo obvestilo »Hvala za vaše naročilo!«.

 

TEŽAVE S KARTIČNIM PLAČEVANJEM: Kako lahko ukrepam v primeru težav pri plačevanju s kartico?

Včasih pri plačilnem sistemu PayUnity, ki je varnostni vmesnik za kartično plačevanje, lahko pride do težav.

Zaradi varnostnega sistema je pomembno, da imate na svoji banki ustrezno urejeno storitev za varno plačevanje s plačilno kartico. To pomeni, da po vnosu verifikacijske kode, po SMS-u prejmete tudi varnostno kodo. Če varnostne kode ne boste prejeli, se obrnite na svojega ponudnika bančnih storitev ali izdajatelja kartice.

Težave se lahko pojavijo tudi pri počasni internetni povezavi ali če varnostne kode ne vnesete pravilno ali dovolj hitro.

Če po oddaji naročila nakupa ne zaključi, temveč se stran nalaga dlje časa, naročilo po vsej verjetnosti ne bo uspešno oddano. V tem primeru svetujemo, da nalaganje prekinete in nakup poskušate izvesti kasneje, ga izvedete iz druge naprave ali pa izberete drug način plačila.

Če težave ne morete odpraviti, lahko pokličete tudi naše svetovalce na telefon 018 284 895 ali nam pišite na [email protected].

 

PLAČEVANJE S SISTEMOM PAYPAL: Kako lahko plačam s PayPalom?

Na blagajni označite način plačila »PayPal«. Po kliku na »Oddaj naročilo« vas bo preusmerilo na PayPalovo stran, kamor vpišete uporabniško ime in geslo, ki ga imate za PayPal in potrdite.

Če je naročilo uspešno oddano in plačilo uspešno izvršeno, se bo na naši strani prikazalo obvestilo »Hvala za vaše naročilo!«.

 

PLAČEVANJE PO PREDRAČUNU: Kako lahko plačam po predračunu?

Na blagajni označite način plačila »Po predračunu«. Po kliku na »Oddaj naročilo« boste na vaš mail prejeli potrdilo naročila z vsemi ustreznimi podatki za plačilo na naš TRR. Plačilo lahko izvedete s preko spletne banke ali UPN obrazca (položnice).

 

PLAČILO PO POVZETJU: Na kakšen način lahko plačam dostavni službi pri plačilu po povzetju?

Pri prevzemanju paketa na naslovu je dostavljalcu oz. poštarju potrebno odkupnino plačati z gotovino. Pri prevzemanju paketa na pošti ali prevzemni točki pa lahko plačate z gotovino ali kartico.

 

DODATNI STROŠEK PO POVZETJU: Zakaj se mi pri naročilu doda strošek 1€, če izberem način plačila po povzetju?

Plačilo po povzetju je storitev pošte oz. dostavne službe, ki je vidna tudi v naročilu in znaša 1€. Če izberete drug način plačila, tega stroška ni.

 

PROVIZIJA POŠTE: Ali je potrebno za plačilo po povzetju pošti plačati še kašen dodaten strošek provizije?

Provizija oz. storitev plačila po povzetju je obračunana že vnaprej pri oddaji naročila in znaša 1€. Pri prevzemanju paketa zato ni nobenih dodatnih stroškov in odkupnina znaša toliko, kolikor je navedeno v potrdilu naročila.

 

DOSTAVA

ODPREMA PAKETA: Kako hitro odpošljete naročilo?

Pošiljke ob delavnikih od ponedeljka do četrtka odpošljemo še isti dan, če je bilo naročilo opravljeno do 14.00 ure in ima izbran način plačila »Po povzetju«, »PayPal« ali »Kreditna kartica«.

Pošiljke z načinom plačila »Po predračunu« odpošljemo takoj po vidnem prejetem nakazilu do 14.00 ure.

V petek pošiljke odpošljemo še isti dan, če je bilo naročilo oz. plačilo opravljeno do 12.00 ure.

Naročila opravljena po 14.00 (pon-čet) oz. 12.00 uri (petek), med vikendi in prazniki pa odpošljemo naslednji delovni dan.

 

DOBAVNI ROK: Kdaj lahko pričakujem paket?

Dostava je predvidena v roku od 1 do 3 delovnih dni.

 

STROŠKI DOSTAVE: Koliko znaša strošek dostave?

Strošek dostave s Pošto Slovenije in GLS znaša 2.99€, s kurirsko službo DPD pa 3.99€.

Pri naročilu nad 35€ je dostava brezplačna.

 

BREZPLAČNA DOSTAVA: V katerem primeru je dostava brezplačna?

Dostava je brezplačna pri naročilu nad 35€ ali v primeru akcijske ponudbe z vpisom kode za brezplačno dostavo.

 

DOSTAVNA SLUŽBA: S katero dostavno službo dostavljate?

Izbirate lahko dostavo s Pošto Slovenije, GLS ali kurirsko službo DPD.

 

IZBIRA NAČINA DOSTAVE: Kje lahko pri naročilu izberem način dostave?

Pri spletnem nakupovanju način dostave izberete na blagajni - v koraku 2 spodaj.

 

DOSTAVNI NASLOV: Ali lahko naročim dostavo v službo ali na drug naslov?

Pri naročilu lahko vnesete drug dostavni naslov od naslova plačnika. Pri vnosu podatkov spodaj obkljukajte »Pošlji na drug naslov«. Spodaj se bo prikazalo novo okno »Podatki prejemnika«, kamor vnesete dostavni naslov.

 

DODATNI STROŠEK PO POVZETJU: Zakaj moram poleg dostave plačati še 1€ po povzetju?

Strošek 1€ ni strošek dostave, gre za dodatno storitev pošte oz. dostavne službe za plačilo po povzetju. Če izberete drug način plačila, tega stroška ni.

 

OBVESTILO O DOSTAVI: Ali bom o dostavi predhodno obveščen?

O predvidenem času dostave boste s strani dostavne službe obveščeni z sms sporočilom ali mailom, ki bo vseboval tudi sledilno številko paketa in druge potrebne podatke za prevzem pošiljke.

 

TERMIN DOSTAVE: Ali se lahko dogovorim za določeno uro dostave?

Izrecnega termina dostave z naše strani ni mogoče določiti, saj je le-ta odvisen od dostavne službe. V nekaterih primerih se z dostavno službo lahko sami dogovorite za termin dostave.

 

ODSOTNOST PRI DOSTAVI: Kaj se bo zgodilo z mojim paketom, če me ob prihodu poštarja ali kurirja ne bo na dostavnem naslovu?

Če ste za način dostave izbrali Pošto Slovenije, vas bo paket počakal na pošti, kjer ga lahko prevzamete s sledilno številko, ki ste jo prejeli na vaš mail.

Če ste za način dostave izbrali DPD, se bo kurir z vami poskušal dogovoriti za drug termin dostave oz. za prevzemanje na dogovorjeni prevzemni točki (Petrol, OMV ipd).

 

LISTEK ZA PREVZEM PAKETA: V svoj nabiralnik nisem prejel potrdila za prevzem paketa na pošti. Kaj lahko naredim?

Pošiljko lahko brez težav prevzamete na pošti s sledilno številko, ki ste jo prejeli po SMS-u in vašim osebnim dokumentom.

 

DRŽAVA ODPREME: Iz katere države pošiljate naročila?

Vsi paketi se odpošljajo iz Slovenije.

 

STATUS PAKETA: Kje lahko preverim status mojega paketa?

Status vašega paketa lahko preverite s sledilno številko preko sistemov za sledenje dostavnih služb:

Pošta Slovenije: https://sledenje.posta.si/

DPD: https://www.dpd.com/si/sl/prejem-paketov/sledenje-paketu/

Status vašega paketa lahko vedno preverite tudi pri našem svetovalcu na telefonski številki 018 284 895.

 

SPREMEMBA DOSTAVNEGA NASLOVA: Kako lahko spremenim dostavni naslov?

Dostavni naslov lahko spremenite tako, da nam spremembo naslova napišete v sporočilo, ki ga pošljete kot odgovor na potrdilo naročila, ki ste ga prejeli iz [email protected]. Podatke za dostavo lahko spremenite tudi po telefonu 018 284 895 ali mailu [email protected]. O spremembi naslova za dostavo nas obvestite v najkrajšem možnem času, saj bomo le tako lahko spremenili obstoječe podatke. Če je paket že poslan (po 12.00 uri), sprememba ni več mogoča in pošiljanja običajno ne moremo več preklicati. Pri že poslanem paketu naslov lahko naknadno spremenimo na Pošti ali DPD, s tem pa se podaljša rok dobave za 1 dan.

 

SPREMEMBA NAČINA DOSTAVE: Kako lahko spremenim način dostave oz. dostavno službo?

Način dostave oz. dostavno službo lahko spremenite tako, da nam spremembo napišete v sporočilo, ki ga pošljete kot odgovor na potrdilo naročila, ki ste ga prejeli iz [email protected]. Način dostave lahko spremenite tudi po telefonu 018 284 895 ali mailu [email protected]. O spremembi nas obvestite v najkrajšem možnem času, saj bomo le tako lahko spremenili izbrano dostavno službo. Če je paket že poslan (po 12.00 uri), sprememba ni več mogoča in pošiljanja običajno ne moremo več preklicati.

 

TEŽAVE Z DOSTAVO: Kaj lahko naredim v primeru težav z dostavno službo ali dostavo paketa?

Če imate težave pri dostavi ali s prevzemanjem paketa, nas o tem obvestite po telefonu 018 284 895 ali mailu [email protected].

 

 

OSEBNI PREVZEM

OSEBNI PREVZEM: Kako se lahko dogovorim za osebni prevzem izdelkov?

Izdelke lahko brez težav prevzamete v naši poslovalnici v Kranju. Za osebni prevzem se je potrebno predhodno dogovoriti po telefonu 018 284 895 ali mailu [email protected] in ni potrebno oddati spletnega naročila.

 

LOKACIJA ZA OSEBNI PREVZEM: Kje in kako lahko osebno prevzamem izdelke?

Izdelke lahko prevzamete v našem skladišču na naslovu Ulica Mirka Vadnova 7, Kranj. (Bivša Domača vas). Za navigacijo vpišite Ulica Mirka Vadnova 9.

 

DELOVNI ČAS: Kdaj lahko prevzemam izdelke?

Izdelke lahko prevzamete v našem delovnem času:
Od ponedeljka do četrtka: 8:00 - 16:00
Petek 8:00 - 14:00

Sobota, nedelja in prazniki: zaprto.

 

NAČINI PLAČILA ZA OSEBNI PREVZEM: Na kašen način lahko plačam v primeru osebnega prevzema naročila?

Pri osebnem prevzemu lahko plačate z gotovino ali kartico.

 

SPLETNO NAROČILO OSEBNEGA PREVZEMA:  Ali lahko po spletu naročim izdelke in jih osebno prevzamem?

Pri spletnem naročilu ni možno označiti osebnega prevzema, zato izdelkov ni potrebno naročati na ta način.

Če ste kljub temu naročilo oddali po spletu in ga že plačali preko PayPala, kartice ali predračuna, pošiljko lahko prevzamete osebno. V tem primeru nas morate o osebnem prevzemu naročila pravočasno obvestiti na telefon 018 284 895 ali mail [email protected].

 

OSEBNI PREVZEM ŽE PLAČANEGA NAROČILA: Ali lahko že plačano naročilo, ki sem ga oddal na spletu, prevzamem osebno?

Če ste naročilo oddali po spletu in ga že plačali preko PayPala, kartice ali predračuna, pošiljko lahko prevzamete osebno. V tem primeru nas morate o osebnem prevzemu naročila pravočasno obvestiti na telefon 018 284 895 ali mail [email protected], sicer bo paket odposlan preko dostavne službe.

 

UGODNOSTI PRI OSEBNEM PREVZEMU: Ali pri osebnem prevzemu lahko koristim kodo za popust?

Cene in ugodnosti so pri osebnem prevzemu enake kot na spletu. Če imate kodo za popust, jo predhodno sporočite svetovalcu po telefonu 018 284 895 ali mailu [email protected].

 

STROŠKI OSEBNEGA PREVZEMA: Ali se pri osebnem prevzemu za storitev plača kakšno dodatno doplačilo?

Za osebni prevzem ni dodatnih stroškov prevzemanja pošiljke.

 

FIZIČNE TRGOVINE: Ali imate fizične trgovine ali prevzemna mesta na drugih lokacijah?

Fizičnih trgovin ali drugih prevzemnih mest nimamo. Osebni prevzem je možen le na naslovu naše poslovalnice: Ulica Mirka Vadnova 7, Kranj. (Bivša Domača vas). Po navigaciji Ulica Mirka Vadnova 9.

 

 

UPORABNIŠKI RAČUN

REGISTRACIJA: Ali se moram za nakup registrirati?

Za nakup se ni potrebno registrirati. Nakupujete lahko kot gost ali kot registrirani uporabnik.

 

NAVODILA ZA REGISTRACIJO: Kako se lahko registriram?

Registrirate se lahko s klikom na »Prijava« v zgornjem desnem kotu spletne trgovine. Odprlo se bo okno, kjer kliknete na »Registrirajte se«. Nato se bo odprla stran za vpis vseh potrebnih podatkov za registracijo.

Registracijo lahko opravite skupaj z oddajo naročila. Na blagajni pod vnosom osebnih podatkov lahko obkljukate »Ustvari nov uporabniški račun«.

Pri registraciji boste določili tudi geslo, s katerim se boste lahko prihodnjič prijavili v trgovino. Vaše uporabniško ime pa je vedno vaš e-mail, s katerim ste se registrirali.

 

PRIJAVA NA E-NOVICE: Ali sem s prijavo na e-novice postal vaš registriran uporabnik?

S prijavo na E-novice niste postali tudi registriran uporabnik. Za registracijo se morate posebej registrirati.

Na naše e-novice se lahko vpišete z vašim e-mail naslovom na naši spletni strani, na prvi strani.

 

UGODNOSTI: Kakšne ugodnosti imam kot registriran uporabnik?

Z registracijo lahko koristite ugodnost dobroimetja. Za to ugodnost je pomembno, da se pred vsakim nakupom prijavite z vašim uporabniškim imenom in geslom, ki ste si ga izbrali pri registraciji.

Z nakupom vsakega izdelka registrirani uporabniki pridobijo dobroimetje, ki ga lahko koristijo ob naslednjem nakupu. Dobroimetje je vidno pri vsakem izdelku in je izračunano na podlagi prodajne cene za 1 kos izdelka. Končna višina dobroimetja se izračuna na blagajni in znaša 3% cene izdelkov brez DDV.

Dobroimetje se s prijavo uporabnika obračuna avtomatsko in je vidno v vaši košarici oz. na blagajni.

 

SPREMEMBA GESLA: Kako lahko spremenim geslo na uporabniškem računu?

Če ste v uporabniški račun uspešno prijavljeni in želite le spremeniti geslo, zgoraj desno (kjer ste se prijavili) kliknete »Profil« . Odprlo se bo okno, kjer kliknete na »Spremeni geslo«. Odprla se bo stran, kamor boste lahko vpisali novo geslo in potrdili s klikom na »Nadaljuj«.

Če ste geslo pozabili, kliknite »Prijava« v zgornjem desnem kotu spletne trgovine. Odprlo se bo okno, kjer kliknete na »Pozabljeno geslo«. Odprla se bo stran, kamor vpišete e-mail naslov, ki ste ga uporabili ob registraciji. Kliknite na "Nadaljuj" in na vpisan e-mail naslov vam bomo poslali novo geslo.

Če boste imeli s registracijo, prijavo ali geslom težave, nas lahko tudi pokličete na 018 284 895 ali nam pišete na [email protected]

 

SPREMEMBA PODATKOV: Kako lahko spremenim podatke v uporabniškem računu?

Po uspešni prijavi z vašim uporabniškim imenom in geslom se bo odprla stran »Moj račun«, kjer lahko spreminjate podatke s klikom na »Uredite podatke o računu« ali »Spremenite vaš naslov«.

Do svojega računa lahko po uspešni prijavi dostopate tudi s klikom na »Profil« zgoraj desno (kjer ste se prijavili) in za spremembo podatkov kliknete na »Moji podatki«.

 

STANJE DOBROIMETJA: Kje lahko preverim stanje svojega dobroimetja?

Po uspešni prijavi z vašim uporabniškim imenom in geslom se bo odprla stran »Moj račun«, kjer lahko preverite stanje vašega dobroimetja s klikom na »Dobroimetje«.

Stanje dobroimetja lahko preverite s klikom na »Profil« zgoraj desno (kjer ste se prijavili), kjer je stanje vidno ob prvi postavki »Dobroimetje«.

 

ZGODOVINA NAKUPOV: Kje lahko preverim zgodovino svojih nakupov?

Po uspešni prijavi z vašim uporabniškim imenom in geslom se bo odprla stran »Moj račun«, kjer lahko preverite pretekle nakupe s klikom na »Zgodovina naročil«.

 

TEŽAVE Z DOBROIMETJEM: Kaj lahko naredim v primeru, če mi kljub prijavi ni zabeležilo dobroimetja?

Dobroimetje se v uporabniški račun doda po tem, ko je naročilo obdelano. Če opazite, da je pri beleženju dobroimetja prišlo do težav, nas o tem nemudoma obvestite po telefonu 018 284 895 ali mailu [email protected].

 

Copyright © 2012 - 2022 | Be Healthy d.o.o. |
Zemljevid strani