Chat with us, powered by LiveChat

Različni kalkulatorji

Magnezij

Magnezij

Magnezij je pomemben mineral, ki ohranja telesno zdravje in je nujno potreben pri več kot 300 biokemičnih reakcijah v telesu. Sodeluje pri prenašanju živčnih impulzov, regulaciji telesne temperature, razstrupljanju, proizvodnji energije ter pri oblikovanju zdravih kosti in zob.

Magnezij je pomemben mineral, ki ohranja telesno zdravje in je nujno potreben pri več kot 300 biokemičnih reakcijah v telesu. Sodeluje pri prenašanju živčnih impulzov, regulaciji telesne temperature, razstrupljanju, proizvodnji energije ter pri oblikovanju zdravih kosti in zob.

Zaposleni v zdravstvu že leta poudarjajo pomen vključevanja zadostne količine magnezija v našo vsakodnevno prehrano. Cink, kalcij in magnezij so trije izmed najpomembnejših mineralov, ki jih naše telo potrebuje za normalno delovanje. Magnezij pomaga pri absorpciji kalcija v telesu, medtem ko cink aktivno podpira delovanje imunskega sistema.

Za zadosten vnos magnezija v organizem bi morale skrbeti predvsem ženske, ne glede na njihovo starost. Magnezij namreč zmanjšuje možnost nastanka osteoporoze, lajša simptome predmenstrualnega sindroma in menopavze ter zmanjšuje tveganje za prezgodnji porod.

 

Prehranski viri magnezija

  • Mandlji,

  • polnozrnate žitarice,

  • pšenični kalčki,

  • ribe,

  • zelena listnata zelenjava.

 

Kot pri večini hranilnih snovi, dnevne potrebe po magneziju ne moremo zadovoljiti samo z vnosom hrane, ki vsebuje magnezij, zaradi česar vam svetujemo uživanje prehranskih dopolnil.

 

Predstavili vam bomo 5 zdravstvenih stanj, na katera lahko vplivate z rednim uživanjem magnezija in si tako povrnete zdravje ter dobro počutje.

  1. Osteoporoza

V raziskovalnih študijah je bilo ugotovljeno izboljšanje mineralne kostne gostote po jemanju kombinacije kalcija in magnezija. Pomanjkanje magnezija namreč spremeni kalcijev metabolizem in delovanje hormonov, ki uravnavajo vrednosti kalcija, kar privede do nastanka osteoporoze.

  1. Srčno-žilna obolenja

Magnezij povezujemo z znižanjem tveganja za nastanek koronarne srčne bolezni. Prehranske raziskave so pokazale, da lahko z zadostnim vnosom magnezija zmanjšamo tveganje za možgansko kap. Pomanjkanje magnezija poveča tveganje za motnje srčnega ritma, ki povečuje tveganje za nastanek zapletov po srčnem napadu.

  1. Visok krvni tlak (hipertenzija)

Magnezij igra ključno vlogo pri uravnavanju krvnega tlaka. Njegov učinek na uravnavanje krvnega tlaka lahko povečate tudi z uživanjem sadja in zelenjave, ki je odličen vir kalija in magnezija.

  1. Sladkorna bolezen

Posamezniki s pomanjkanjem magnezija imajo povečano tveganje za nastanek sladkorne bolezni tipa 2 in hude diabetične retinopatije. Magnezij pomaga pri presnovi ogljikovih hidratov in vpliva na sproščanje inzulina, s čimer nadzira raven glukoze v krvi. S povečanjem dnevnega vnosa magnezija za 100 mg zmanjšamo tveganje za razvoj sladkorne bolezni tipa 2 za kar 15%.

  1. Migrena, nespečnost in depresija

Z magnezijem lahko zdravimo  hude oblike psihiatričnih motenj, vključno z napadi panike in tesnobe. S prehranskim dopolnilom lahko zmanjšamo nevarnost za ponovitev omenjenih motenj, odpravimo pa lahko tudi migrene, nespečnost in depresijo.

 

Če se tudi vi soočate s katerim koli omenjenim zdravstvenim stanjem, posezite po magnezijevem prehranskem dopolnilu. S tem boste poskrbeli za zadosten vnos magnezija v telo, hkrati pa boste odpravili zdravstvene težave in izboljšali svoje počutje.

 

Podobni članki

Shujšajte z Glukomananom!

Shujšajte z Glukomananom!

Glukomanan je prehranski dodatek, ki lahko reši težavo s hujšanjem, saj z njim v telo vnesemo dovolj.."

Folna kislina (vitamin B9)

Folna kislina (vitamin B9)

Folna kislina je pogosta pri uporabi prehranskih dopolnil. Uživanje je priporočeno zlasti za nosečni.."

Copyright © 2012 - 2021 | Be Healthy d.o.o. |
Zemljevid strani